Na co postawić Seo czy Adwords

Na co postawić Seo czy Adwords

W XXI wieku podstawą funkcjonowanie marketingu jest pozycjonowanie lub AdWordsy. Bardzo dużo przedsiębiorstw faworyzuje pozycjonowanie lub AdWrods i stawia sprawę pojedynkowo – co jest lepsze. Jest to błędne podejście. Aby w pełni korzystać z możliwości jakie daje nam marketing w wyszukiwarce, należy wziąć pod uwagę SEO i Google AdWords jednocześnie.

Na początek wyjaśnię na czym polega opcja pozycjonowania i AdWords.. Jej głównym celem jest poprawa pozycji strony internetowej na wybrane frazy w wynikach wyszukiwania. Opcja AdWords obejmuje różnego rodzaju reklamy, które są wyświetlane w wyszukiwarce i na stronach internetowych partnerów Google.

Promocja firmy w internecie

Reklamy tekstowe w wyszukiwarce są najpopularniejszą formą promocji AdWords. Obie usługi mają odmienne zalety, które uzupełniają się razem i działają skuteczniej. Jeśli interesują Cię tylko profesjonalne i kompleksowe rozwiązania, należy skorzystać z Google AdWords i pozycjonowania jednocześnie. Najważniejszymi zaletami opcji Google AdWords jest elastyczność, ponieważ od ręki, sam możesz zmieniać słowa kluczowe, teksty reklam, możesz wyświetlać reklamy na dowolnym obszarze i dla dowolnych języków, a także używać reklam graficznych i wideo.

Drugą zaletą jest szybkość, ponieważ wprowadzone zmiany możesz testować od razu i natychmiast Twoja strona może być na szczycie wyszukiwarki. Pozycjonowanie również posiada swoje zalety. Pierwszą zaletą jest Content. Polega on na tym, że wyszukiwarka Google promuje wartościowe treści, gromadzi bogate zasoby własnych grafik, tekstów i plików wideo, które klienci będą konsumować w przyszłości. Przykład: Klienci trafią na Twój artykuł 2 lata po jego opublikowaniu i nadal będą się do Ciebie zgłaszać.

Kolejną zaletą jest budowanie image marki. Jest to tworzenia treści dla Twoich klientów, która wiąże się z dużo lepszym postrzeganiem marki. Jeśli publikujesz w sieci swoje opinie, recenzje lub porady pokazujesz tym samym, że warto Tobie zaufać. W dodatku korzystanie z pozycjonowanie stron i AdWords jednocześnie sprawia, że powstaje większy ruch na stronie niż suma działań osobno. Obydwie opcje i ich zalety uzupełniają się nawzajem i tym samym pozwalają na całkowite zastosowanie wyszukiwarki Google do promocji firmy.

System AdWords jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą przede wszystkim promować swoje produkty lub usługi, działają w konkurencyjnej branży, w której Top 20 zajmują osoby z ogromnym budżetem na pozycjonowanie, sprzedają szybko obracające się produkty, często zmieniają zakres słów kluczowych, które są widoczne na stronach w wynikach wyszukiwania, zamierzają docierać do osób, które posiadają określony zainteresowania poza wynikami wyszukiwania i posiadają ściśle określony budżet na promocje firmy w Internecie, a także chcą być na bieżąco i kontrolować wydane środki.

Natomiast system pozycjonowania to usługa, która jest polecana dla serwisów, które nie są narażone na sezonowość w branży i sprzedają swoje produkty przez cały rok, chcą zwiększać widzialność w wynikach wyszukiwania, działają w konkurencyjnej branży, a budżet na reklamę AdWords jest za wysoki w stosunku do inwestycję w pozycjonowanie, posiadają stałą listę słów kluczowych, a także potencjał do tworzenia frapujących treści, które są wzbogacają pozycjonowane frazy.

System pozycjonowania oraz system AdWords doskonale się uzupełniają. Jeśli tylko stać Cię, zainwestuj w obie formy promocji. Tylko w ten sposób osiągniesz harmonię oraz efektywnie zwiększysz widoczność w każdych wynikach wyszukiwania.